نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار در ارومیه

نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار در ارومیه

لینک وبسایت: آذربایجان غربی نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار ویژه شرکت های دانش بنیان، واحدهای مطالعه و توسعه صنایع، فناوران، دانشگاه ها و پارک علم و تکنولوژِی،  همراه با برگزاری کارگاه های توانمندسازی با حضور مدیران استارتاپی برتر کشور از 12 الی 15مهرماه در ارومیه انجام می شود.


شفیعی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، ۱۰ مهرماه درباب این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه کسب وکار و فناوری با عنوان «ارومتکس» در امتداد بهبود فضای کسب وکار دانش بنیان و با رویکرد توسعه و تجاری سازی فناوری انجام می شود. ارومتکس یک پلتفرم منحصر به فرد است که شرکت کنندگان از صنایع مختلف که مشتاق اشتراک گذاری بینش، اطلاعات و بهترین شیوه ها در مورد موضوعات مختلف در رابطه با موضوع رویداد هستند را گرد هم می آورد.
شفیعی با اشاره به اهداف این نمایشگاه، اظهار داشت: هدف دومین نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار «ارومتکس» هموار کردن راه برای نسل های آینده با ترویج فناوری و پایداری به عنوان محرک های کلیدی توسعه اجتماعی و اقتصادیست. این نمایشگاه یک تجربه جامع ارائه می دهد و فرصت هایی را برای متخصصان، مبتنی بر تکنولوژی و نوآوری فراهم می آورد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه بیان کرد: از دیگر برنامه های دومین نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار می توان به برگزاری ۱۰ کارگاه توانمند سازی و مهارت افزایی، رویداد انتقال تجربه کارآفرینان برتر استانی و کشوری برای ارتقای دانش فنی و علمی شرکت کنندگان اشاره نمود. موضوعات در رابطه با فناوری در طول نمایشگاه تخصصی فناوری و کسب وکار با تمرکز ویژه بر نوآوری های فناوری در حوزه های مختلف و فرصت های به وجود آمده توسط اساتید و صاحبان صنایع مورد بحث قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به این که این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ مهرماه در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی برگزار می شود، اضافه کرد: این نمایشگاه نقش به سزایی در تحکیم ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه در برای کمک به پیشرفت فناوری و توسعه علمی کشور دارد.
گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت uromtex.urmia.ac.ir مراجعه نمایند.




منبع:

1403/07/10
14:11:51
5.0 / 5
151
تگهای خبر: اقتصاد , بین المللی , تكنولوژی , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
Link website